Wednesday, May 13, 2009

Selamat Pagi Dunia..!


Alhamdulillah aku diberi kesempatan utk hidup sehari lagi di dunia ni. Suasana pagi ni agak mendung, suram, tapi tenang..takde angin..tak nampak matahari..ayam pun tak berbunyi..

pagi2 start motor ke surau, solat subuh, dengar jap kuliah subuh..setelah satu minit lebih dengar, aku tertidur pulak.suara base pak ustat yg serak2 basah terasa seolah2 mendodoi2kan aku..huuU apelah..

kat lab, hari aku mcm biasalah dimulakan dgn alma'thurat.
pastu sempat berkelana sekejap melihat blog shbt2 yg dah tak jumpe.

apa khabar kwn2 dan shbt2?
rindu gak dengan lawak2 sengal bdk2 ni.hua hua hua.takpela masa berlalu..dan terus berlalu..aku kat sini tetap mendoakan kalian sume sukses dalam apa jua jalan yang kalian ambil.

apa khabar malaysia? alahai apa nak jd dengan perak ni..mcm2 hal..kejap kata itu, kejap kata gini..bubar je dun..abes cerita...

apa khabar dunia?
selsema babi dah dekat dah kat thailand..tu la org kata babi tu jgn dimakan..tapi nak jugak makan. baik makan batang pisang tu dari makan babi..tula degil.huh.

akhir kata,
semoga hari ini lebih baik dari semalam...insyaAllah

=)

No comments: