Thursday, May 7, 2009

Lamanya tak balik rumah.

Eh baru je mggu lepas aku balik??hua hua hua. Balik..tapi mak takde kat rumah. Alhamdulillah dapat jumpa abah dan yg lain. Anak buah aku yg baru lahir pun tak dapat nak jumpa. Time tu lah diorg angkut g penang.takpelah..
Syukur rasanya semuanya dalam keadaan baik2 shj… terkilan juga kdg2 tu. Sbb bila balik, aku tak ambil betul2 peluang tu utk tatap wajah abah aku yg semakin dimamah usia..setiap kedutan diwajahnya menggambarkan betapa perit jerihnya menjadikan anak2nya seorang manusia..
Aku ngan abah mmg tak banyak ckp pun sbnrnya..jarang skali berbual2 kosong apatah lagi bertukar2 pendapat…(hmm mcm mana ntah). Tu yg bila berhadapan dengan abah org lain, aku pun mcm tu jgk lah.. senyap je, sesekali tersengih2…tanye sepatah, paling kuat pun aku boleh jawab sepatah + 2 ke 3 patah lagi.huhu.

No comments: