Monday, July 6, 2009

back to work..

alhamdulillah, cuti sem dah abes. boleh la masuk kelas smula jumpe budak2. sem ni subjek baru lagi kene ajar. kene fokus dan nampaknye berpenat2lah sikit. tak kesah pun. best jgk. kdg2 aku terfikir jgk, hmm mcm mane la kalu bdk2 aku tersesat dalam alam siber ni dan jumpe blog aku yg agak kurang macet ne? haha? isk diorg tak jumpe la kot. kalau jumpe, pon jumpe la.buat tak tahu sudah.

catatan yang lebih bermakna..?
bukan aku taknak wat tulisan yang agak lebih ilmiah dan bermakna, tapi aku malas nak berat2kan kepala aku utk pikir benda2 gitu..hmm berat..berat..

menulis untuk relaxkan minda..
aah aku tulis blog mmg utk suka2 je..nak lapang2kan fikiran..sumenye sbnrnye ditujukan utk diri sendiri je pun. hahaha.(ape2 je lah)

1 comment:

YaQeen Ahmad said...

buat je apa yg patut...