Sunday, August 10, 2008

mengharungi samudera kehidupan

minggu yang mencabar...
alhamdulillah seminggu di dungun banyak mengajar aku erti hidup berdikari. apa pun yang berlaku, aku mesti survive. kadang-kadang rase mcm nak tercabut nyawa ni daripada badan. alhmdulillah, allah masih lagi kurniakan aku kekuatan.

dalam masa kurang dari 48 jam, aku bergerak
dari paka ke dungun ke KL pastu dari kL ke jb dari jB ke KLuang, pastu ke Jb balik dan balik semula ke dungun. hmmm letih..memang meletihkan..tapi aku puas, banyak pengalaman, pembelajaran yang aku dapat

dapat jgk aku kembali ke SMSJ yang dah 6 tahun aku tinggalkan. dakapan cikgu razak cukup buat aku tergamam.. kemesraan cikgu aziz dan cikgu samad seolah2 memberi suntikan kekuatan utk aku teruskan perjuangan.
dan aku takkan lupa pesanan cikgu samad- "teruskan perjuangan"

No comments: